Alfaparf Milano
Set de ingrijirea parului pentru neutralizarea tonurilor de galben
697 MDL 810 MDL
Set pentru iluminarea si protectia parului
725 MDL 810 MDL
ALFAPARF MILANO, este brandul italian de top în industria frumuseții la nivel mondial. Datorită interesului acordat asupra produselor au acumulat tehnici cât mai inovative și au învățat din experiențele trecute. Inovațiea, cercetarea, apropierea de piață, dragoste pentru frumos, dăruire, excelență sunt atuurle pe care cei de la ALFAPARF MILANO vor să ni le comunice prin calitatea produselor lor.
Acestea nu sunt doar produse simple pentru păr. Acestea sunt rezultatul final al cercetării, cunoștințelor, experienței și feedback-ului utilizatorilor. Fiecare produs este o poveste frumoasă construită prin excelență, entuziasm, angajament și vibrații bune. Tot ceea ce crează este dedicat frizerilor, oamenilor pasionați de îngrijirea părului, dar și celor care vor să experimenteze în condiții casnice produsele lor profesionale.
ALFAPARF MILANO face echipă cu profesioniști pentru a dezvolta și crea produse și servicii eficiente pentru a simplifica utilizatorului experianța de îngrijire și a face din aceasta o sursă de plăcere și bucurie.
Istoria
S-au lansat în 1980 datorită ideii lui Roberto Franchina, care împreună cu aproximativ zece persoane, a început să proiecteze produse în nordul Italiei. Au trecut câțiva ani și în 1989, a fost lansată linia Semi di Lino, care era destinată să fie primul lor mare succes comercial. În anul următor a venit lansarea culorii permanente, linia Evolution of the Color.
În anii 90 au început aventura în străinătate. Primele exporturi au fost în Spania și America Latină, urmate de filialele comerciale din Brazilia, Mexic, Argentina și Venezuela. Au început și producția internațională: primele fabrici au fost lansate în Brazilia, Mexic și Venezuela.
Evoluția
La sfârșitul anilor 90, au făcut saltul calitativ spre a fi o companie de referință globală pe piața cosmeticelor profesionale. De altfel, în anul 2000, au finalizat dezvoltarea sediului Osio Sotto, o suprafață totală de 25 de mii de metri pătrați, unde se desfășoară și astăzi producția și depozitarea.
La începutul anilor 2000, au extins cele două fabrici emblematice (Mexic și Brazilia) pentru a ajunge la dimensiunea lor actuală de aproximativ 30 de mii de metri pătrați. Vocația internațională a Grupului a fost confirmată și crescută de-a lungul anilor odată cu deschiderea diferitelor filiale în America Latină, SUA și Australia.
Afacerile au continuat să crească în teritoriile în care Alfaparf Milano este prezentă de câțiva ani încoace, devenind lider mondial pe piața sa de referință ca grup cu capital integral italian.
Această creștere s-a consolidat în 2009 odată cu achiziția GTS S.p.A., companie înființată în anii 70 care activează în producția și comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea pielii (față, machiaj și, corp) și echipamente estetice pentru saloanele de înfrumusețare.
Pe lângă activitățile legate de mărcile Grupului, afacerea cu etichetă privată a crescut substanțial. Producția în numele terților, în special în zona de tonifiere, a devenit un flagship datorită know-how-ului ALFAPARF MILANO și dezvoltării relațiilor comerciale cu clienți din ce în ce mai de înaltă calitate și remarcabili.
Globalizarea
În ultimii ani, ALFAPARF MILANO a fost hotărâtă să se îndrepte spre globalizare, atât în ceea ce privește noile locații geografice, cât și noi mărci și/sau canale de distribuție. Din punct de vedere geografic, exporturile către țări din Europa de Est și de Nord (Rusia și țările baltice, scandinave și balcanice), țări africane (Tunisia, Maroc, Egipt, Senegal și Africa de Sud) și țări asiatice (India, Indonezia, Malaezia, și Orientul Mijlociu) au făcut Grupul din ce în ce mai multinațional și prezent în cele mai diverse latitudini.
Globalizarea a devenit o realitate și în ceea ce privește produsele. Fiind mereu activă pe canalul de cosmetice profesionale, în ultimii ani ALFAPARF MILANO și-a făcut debutul în Brazilia pe canalul de consumatori cu marca Alta Moda è.... Această experiență a început (atât la nivel de producție, cât și la nivel de penetrare comercială) prin colaborarea cu magazine și lanțuri de retail specializate în produse pentru păr, precum și în parafarmacii și parfumerii.
Fenomenul globalizării a influențat modul în care lucrează. Astăzi, toate sucursalele Grupului lucrează într-un mod interconectat, asigurând standarde consistente, recunoscute la nivel internațional.