Magazin online de cosmetică coreeană și europeană - Sublime.md
Sampon pentru pielea uscata a scalpului
173 MDL 192 MDL
Fiole pentru par cu probiotice 10 x 13 ml
160 MDL 270 MDL
Set pentru ingrijirea pielii sensibile si predispuse la acnee
985 MDL 1145 MDL
Set pentru hidratarea si iluminarea tenului cu colagen
438 MDL 547 MDL
Set de machiaj pentru pielea grasa si mixta
698 MDL 873 MDL
Set profesional pentru netezirea parului cu Keratina
4981 MDL 5860 MDL
Masca de fata racoritoare si purificatoare cu 30% extract de noni
310 MDL 330 MDL
Spuma pentru curatarea tenului cu extract de Yuja
69 MDL 95 MDL
Crema hidratanta pentru maini cu extract de flori de Lotus
25 MDL 34 MDL
Spuma pentru curatarea tenului cu extract de noni
330 MDL 365 MDL
Promoțiile și reducerile sezoniere periodice nu sunt doar un element al unei afaceri de tranzacționare de succes, ci și o oportunitate de a mulțumi clienții cu un produs de calitate la un preț accesibil.
Analizând posibilele opțiuni pentru reduceri, există trei categorii principale:
- Segmental. Reducerea se oferă unui anumit cerc de persoane sau unui grup, pe baza statutelor și rolurilor sociale (școlari, pensionari etc.)
- Temporar. Legat de un interval de timp special. Poate fi timpul zilei, timpul anului, sărbătorile, Black Friday.
- Evitarea costurilor. Aceasta este o reducere pentru un produs care nu mai era la cerere sau a stat mult timp în stoc. Necesitatea urgentă de a scăpa pentru a elibera spațiu în depozit.
Promoția este o strategie complexă care influențează potențialii clienți și îi motivează să ia anumite acțiuni.
Eficacitatea desfășurarii promoțiilor este următoarea:
- Clientul trebuie să înțeleagă rapid ce trebuie să facă pentru a primi bonusul.
- Condițiile trebuie să fie clare și ușor de înțeles.
- Produsul trebuie să se potrivească cu publicul țintă.
- Bonusul de cumpărare ar trebui să fie util consumatorului.
- Condițiile promoției nu trebuie să trezească suspiciuni și neîncredere față de consumator.
- Promoția este limitată de numărul produselor sau de numărul zilelor.