Magazin online de cosmetică coreeană și europeană - Sublime.md
Ser iluminator PDRN pentru hidratare și regenerare
413 lei 485 lei
Toner cu efect anti-imbatranire cu colagen si retinol
321 lei 377 lei
Cremă pentru fata nutritivă cu trandafir Jericho
357 lei 420 lei
Cremă pentru față intens hidratantă
272 lei 320 lei
Protectie solara blanda SPF50+
207 lei 295 lei
Protectie solara blanda matifianta SPF50+
207 lei 295 lei
Mască de noapte profund hidratantă pentru pete pigmentare
108 lei 125 lei
Conditioner intens acid pentru par deteriorat
255 lei 299 lei
Patch-uri hidrogel cu colagen vegetal si extract de trufe albe
1033 lei 1215 lei
Ser booster cu microace pentru piele sensibilă
26 lei 30 lei
Masca alginata cu micro-ace și Centella Asiatica
58 lei 68 lei
Discuri exfoliante pentru corp cu acizi PHA
285 lei 335 lei
Masca din hidrogel cu micro-ace si Niacinamida
98 lei 115 lei
Ser revitalizant pentru conturul ochilor cu extract de Ginseng si Retinal
328 lei 385 lei
Masca din hidrogel cu micro-ace si Centella Asiatica
98 lei 115 lei
Serum calmant cu extract de Hottunya 80%
483 lei 568 lei
Ulei hidrofil pentru demachiere cu extract de Hottunya
323 lei 379 lei
Promoțiile și reducerile sezoniere periodice nu sunt doar un element al unei afaceri de tranzacționare de succes, ci și o oportunitate de a mulțumi clienții cu un produs de calitate la un preț accesibil.
Analizând posibilele opțiuni pentru reduceri, există trei categorii principale:
- Segmental. Reducerea se oferă unui anumit cerc de persoane sau unui grup, pe baza statutelor și rolurilor sociale (școlari, pensionari etc.)
- Temporar. Legat de un interval de timp special. Poate fi timpul zilei, timpul anului, sărbătorile, Black Friday.
- Evitarea costurilor. Aceasta este o reducere pentru un produs care nu mai era la cerere sau a stat mult timp în stoc. Necesitatea urgentă de a scăpa pentru a elibera spațiu în depozit.
Promoția este o strategie complexă care influențează potențialii clienți și îi motivează să ia anumite acțiuni.
Eficacitatea desfășurarii promoțiilor este următoarea:
- Clientul trebuie să înțeleagă rapid ce trebuie să facă pentru a primi bonusul.
- Condițiile trebuie să fie clare și ușor de înțeles.
- Produsul trebuie să se potrivească cu publicul țintă.
- Bonusul de cumpărare ar trebui să fie util consumatorului.
- Condițiile promoției nu trebuie să trezească suspiciuni și neîncredere față de consumator.
- Promoția este limitată de numărul produselor sau de numărul zilelor.