Magazin online de cosmetică coreeană și europeană - Sublime.md
Masca din tesatura pentru fata cu extract de Noni
64 lei 75 lei
Crema de ochi pentru luminarea cearcanelor cu acid tranexamic si glutathion
126 lei 148 lei
Discuri exfoliante cu acizi BHA si Centella Asiatica
319 lei 375 lei
Protectie solara cu aminoacizi si colagen marin SPF50+
187 lei 220 lei
Gel de dus hidratant cu Aloe Vera
124 lei 145 lei
Ser pentru luminarea petelor pigmentare
290 lei 340 lei
Masca pentru curatarea profunda a porilor si a punctelor negre
374 lei 440 lei
Crema pentru ten hidratanta si lejera cu uree
532 lei 625 lei
Crema pentru zona ochilor cu Bakuchiol
294 lei 345 lei
Discuri exfoliante pentru corp cu acizi PHA
285 lei 335 lei
Toner cu efect anti-imbatranire cu colagen si retinol
321 lei 377 lei
Masca din tesatura pentru fata calmanta si hidratanta
64 lei 75 lei
Spuma de curatare delicata cu aminoacizi
271 lei 318 lei
Promoțiile și reducerile sezoniere periodice nu sunt doar un element al unei afaceri de tranzacționare de succes, ci și o oportunitate de a mulțumi clienții cu un produs de calitate la un preț accesibil.
Analizând posibilele opțiuni pentru reduceri, există trei categorii principale:
- Segmental. Reducerea se oferă unui anumit cerc de persoane sau unui grup, pe baza statutelor și rolurilor sociale (școlari, pensionari etc.)
- Temporar. Legat de un interval de timp special. Poate fi timpul zilei, timpul anului, sărbătorile, Black Friday.
- Evitarea costurilor. Aceasta este o reducere pentru un produs care nu mai era la cerere sau a stat mult timp în stoc. Necesitatea urgentă de a scăpa pentru a elibera spațiu în depozit.
Promoția este o strategie complexă care influențează potențialii clienți și îi motivează să ia anumite acțiuni.
Eficacitatea desfășurarii promoțiilor este următoarea:
- Clientul trebuie să înțeleagă rapid ce trebuie să facă pentru a primi bonusul.
- Condițiile trebuie să fie clare și ușor de înțeles.
- Produsul trebuie să se potrivească cu publicul țintă.
- Bonusul de cumpărare ar trebui să fie util consumatorului.
- Condițiile promoției nu trebuie să trezească suspiciuni și neîncredere față de consumator.
- Promoția este limitată de numărul produselor sau de numărul zilelor.