Magazin online de cosmetică coreeană și europeană - Sublime.md
Esenta pentru fata pentru protectie solara SPF45
212 lei 265 lei
Sampon pentru pielea uscata a scalpului
173 lei 192 lei
Set pentru ingrijirea pielii sensibile si predispuse la acnee
985 lei 1145 lei
Set pentru hidratarea si iluminarea tenului cu colagen
438 lei 547 lei
Set de machiaj pentru pielea grasa si mixta
698 lei 873 lei
Set profesional pentru netezirea parului cu Keratina
4981 lei 5860 lei
Set pentru ingrijirea tenului cu glutation si Acid Hialuronic
637 lei 849 lei
Protectie solara blanda SPF50+
296 lei 370 lei
Protectie solara blanda matifianta SPF50+
296 lei 370 lei
Protectie solara cu extract de seminte de ceai verde SPF50+
116 lei 145 lei
Promoțiile și reducerile sezoniere periodice nu sunt doar un element al unei afaceri de tranzacționare de succes, ci și o oportunitate de a mulțumi clienții cu un produs de calitate la un preț accesibil.
Analizând posibilele opțiuni pentru reduceri, există trei categorii principale:
- Segmental. Reducerea se oferă unui anumit cerc de persoane sau unui grup, pe baza statutelor și rolurilor sociale (școlari, pensionari etc.)
- Temporar. Legat de un interval de timp special. Poate fi timpul zilei, timpul anului, sărbătorile, Black Friday.
- Evitarea costurilor. Aceasta este o reducere pentru un produs care nu mai era la cerere sau a stat mult timp în stoc. Necesitatea urgentă de a scăpa pentru a elibera spațiu în depozit.
Promoția este o strategie complexă care influențează potențialii clienți și îi motivează să ia anumite acțiuni.
Eficacitatea desfășurarii promoțiilor este următoarea:
- Clientul trebuie să înțeleagă rapid ce trebuie să facă pentru a primi bonusul.
- Condițiile trebuie să fie clare și ușor de înțeles.
- Produsul trebuie să se potrivească cu publicul țintă.
- Bonusul de cumpărare ar trebui să fie util consumatorului.
- Condițiile promoției nu trebuie să trezească suspiciuni și neîncredere față de consumator.
- Promoția este limitată de numărul produselor sau de numărul zilelor.