Magazin online de cosmetică coreeană și europeană - Sublime.md
Set pentru ingrijirea tenului cu glutation si Acid Hialuronic
432 lei 720 lei
Masca pentru curatare profunda a tenului cu carbune activ
153 lei 180 lei
Toner cu efect anti-imbatranire cu colagen si retinol
283 lei 377 lei
Protectie solara cu aminoacizi si colagen marin SPF50+
160 lei 220 lei
Apa micelara pentru curatarea tenului cu extract de lime si busuioc
90 lei 180 lei
Masca parfumata pentru toate tipurile de par
123 lei 175 lei
Set pentru ingrijirea tenului cu efect anti-imbatranire
228 lei 325 lei
Ulei hidrofil pentru curatarea tenului cu extract de lime si busuioc
160 lei 320 lei
Protectie solara cu extract de Centella Asiatica SPF50+
260 lei 325 lei
Promoțiile și reducerile sezoniere periodice nu sunt doar un element al unei afaceri de tranzacționare de succes, ci și o oportunitate de a mulțumi clienții cu un produs de calitate la un preț accesibil.
Analizând posibilele opțiuni pentru reduceri, există trei categorii principale:
- Segmental. Reducerea se oferă unui anumit cerc de persoane sau unui grup, pe baza statutelor și rolurilor sociale (școlari, pensionari etc.)
- Temporar. Legat de un interval de timp special. Poate fi timpul zilei, timpul anului, sărbătorile, Black Friday.
- Evitarea costurilor. Aceasta este o reducere pentru un produs care nu mai era la cerere sau a stat mult timp în stoc. Necesitatea urgentă de a scăpa pentru a elibera spațiu în depozit.
Promoția este o strategie complexă care influențează potențialii clienți și îi motivează să ia anumite acțiuni.
Eficacitatea desfășurarii promoțiilor este următoarea:
- Clientul trebuie să înțeleagă rapid ce trebuie să facă pentru a primi bonusul.
- Condițiile trebuie să fie clare și ușor de înțeles.
- Produsul trebuie să se potrivească cu publicul țintă.
- Bonusul de cumpărare ar trebui să fie util consumatorului.
- Condițiile promoției nu trebuie să trezească suspiciuni și neîncredere față de consumator.
- Promoția este limitată de numărul produselor sau de numărul zilelor.