Magazin online de cosmetică coreeană și europeană - Sublime.md
Protectie solara blanda SPF50+
236 lei 295 lei
Toner cu efect anti-imbatranire cu colagen si retinol
283 lei 377 lei
Protectie solara blanda matifianta SPF50+
236 lei 295 lei
Protectie solara cu aminoacizi si colagen marin SPF50+
160 lei 220 lei
Set pentru ingrijirea tenului cu efect anti-imbatranire
228 lei 325 lei
Set pentru îngrijirea tenului cu extract de Arbore de ceai
336 lei 420 lei
Protectie solara cu extract de Centella Asiatica SPF50+
260 lei 325 lei
Toner calmant cu extract de Centella Asiatica
392 lei 490 lei
Masca pentru curatare profunda a tenului cu carbune activ
153 lei 180 lei
Promoțiile și reducerile sezoniere periodice nu sunt doar un element al unei afaceri de tranzacționare de succes, ci și o oportunitate de a mulțumi clienții cu un produs de calitate la un preț accesibil.
Analizând posibilele opțiuni pentru reduceri, există trei categorii principale:
- Segmental. Reducerea se oferă unui anumit cerc de persoane sau unui grup, pe baza statutelor și rolurilor sociale (școlari, pensionari etc.)
- Temporar. Legat de un interval de timp special. Poate fi timpul zilei, timpul anului, sărbătorile, Black Friday.
- Evitarea costurilor. Aceasta este o reducere pentru un produs care nu mai era la cerere sau a stat mult timp în stoc. Necesitatea urgentă de a scăpa pentru a elibera spațiu în depozit.
Promoția este o strategie complexă care influențează potențialii clienți și îi motivează să ia anumite acțiuni.
Eficacitatea desfășurarii promoțiilor este următoarea:
- Clientul trebuie să înțeleagă rapid ce trebuie să facă pentru a primi bonusul.
- Condițiile trebuie să fie clare și ușor de înțeles.
- Produsul trebuie să se potrivească cu publicul țintă.
- Bonusul de cumpărare ar trebui să fie util consumatorului.
- Condițiile promoției nu trebuie să trezească suspiciuni și neîncredere față de consumator.
- Promoția este limitată de numărul produselor sau de numărul zilelor.