Desi multi dintre noi dorim sa citim - si sa intelegem, etichetele produselor de infrumusetare, poate provoca un pic de stres. Exista multe produse care au o lista de ingrediente de douazeci, treizeci sau chiar patruzeci de componente. Desigur, desi suntem bine informati, se poate spune ca aceste etichete nu sunt puse in mod expres acolo pentru consumatorul final sau cu scopul de a le intelege. Nu e nevoie. Functia sa principala este de a avea informatii intr-o nomenclatura universala, astfel incat, in cazul unei reactii adverse, dermatologul sa poata identifica mai usor ce cauzeaza o reactie anume.
Chiar daca vom afla care este fiecare dintre activi, nu vom sti sigur procentul exact al acestuia. Acesta este marele secret al marcii si este rational sa nu fie impartasit cu toata lumea. Ințelegem. Chiar si chimistii uneori exlama „si oamenii de stiinta specializati in cosmetica pot gasi cu greu extragerea proportiilor de ingrediente din formula dintr-o lista de ingrediente, fiind in majoritatea cazurilor imposibil de specificat”.
Aceasta necesitate de a intelege marea parte a unei formule genereaza o tendinta in lumea cosmeticelor: cosmeticele minimaliste. Nu ne referim la un ambalaj minimalist - desi adesea insoteste conceptul. Vorbim despre formule care contin o selectie de doar zece sau cincisprezece ingrediente. Ne place ideea: nu avem intotdeauna nevoie de mii de ingrediente pentru a ne imbunatati rutina de ingrijire.
Nu spunem ca mai putin este mai bine, pentru ca acest lucru nu este intotdeauna adevarat, dar știm ca unii pasionati de piele, par si machiaj prefera sa utilizeze produse care au o eticheta mai usoara si care dureaza mai puțin timp pentru a intelege esenta produsului.
De aceea Sublime Beauty Store este orientat spre comercializarea unor branduri minimaliste in magazinul sau pentru a oferi consumatorilor un set de produse aparent simple insa strict pentru necesitatile acestora.Ca model de branduri minimaliste sunt Revox si Geek and Gorgerous.
Revox, la fel ca si Geek and Gorgerous mizeaza pe concentratii ridicate de activi, pe o politica cruelty free si pune accent pe ingredientele tratament pentru o problema anumita, fara careva ingrediente mistice.Altfel spus, fiecare produs din gama acestor produse are o misiunie anumita, si functii clare si coincise pentru pielea noastra.
Brandurile Revox si Geek and Gorgerous sunt orientate spre simplificarea rutinei de ingrijire, si elaborarea unui set de tratamente cat mai minimaliste pentru toate tipurile de ten, insa majoritatea produselor au o nevoie de o atentie sporita si informare riguroasa inainte de folosire deoarece vin ca tratamente in concentratii mari pentru diverse probleme de ten.
Pe www.sublime.md gasiti toata gama de produse, asemeni consultatii nostri online va vor ajuta cu drag sa intelegeti cum functioneaza cosmetica minimalista si sa faceti alegerea corecta! Dar tu deja ai incercat cosmeticele minimaliste?