RU

  • Livrare rapidă în toată republica Moldova!

LIVRARE

 

TRANSPORT GRATUIT!

Livrarea mărfii se va face gratuit in urmatoărele condiții:

- Pentru comenzile in valoare de minimum 300 lei în raza orașului Chișinău.

- Pentru comenzile in valoare de minimum 600 lei în toată Republica Moldova.



COSTURI DE LIVRARE MINIME!

Pentru comenzile ce nu întrunesc condițiile de mai sus, costurile de livrare se vor calcula în felul următor :

- 30 lei pentru livrarea pe teritoriul orașului Chișinău;

- 60 lei pentru livrarea pe întreg teritoriul Republicii Moldova;

 

Livrarile se fac doar pe teritoriul Republicii Moldova, pentru livrarea produselor înafara hotarelor Republicii Moldova va rugam să ne contactați.



LIVRARE PROMPTĂ ȘI RAPIDĂ!

Livrarea se va face la adresa comunicata de dvs. in termen de 1 - 2 zile lucratoare din momentul plasarii unei comenzii, pentru produsele aflate in stoc pe teritoriul mun. Chisinau, si 2 - 4 pe intreg teritoriul Republicii Moldova.



Toate comenzile preluate in zilele de Vineri dupa amiaza, sambata si duminica vor fi procesate luni. 

Produsele sunt transportate in conditii optime si va vor fi livrate impreuna cu factura.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului si prezenta tuturor produselor comandate.

Produsele sunt sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la adresa de livrare.

Preturile includ TVA.



CONDITII SPECIALE

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa sublime.md sau a societatii de curierat (conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere).

In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari al magazinului Sublime, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii, acceptul sau refuzul noului termen de livrare conducand la livrarea sau anularea comenzii dupa caz.







POLITICA DE RETUR





Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre magazinul Sublime a produsului returnat.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.



Nu se admit la retur:

Produse care au fost desfacute

Produse care au fost testate/utilizate

Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

Produse achizitionate de la alte magazine

Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bonul fiscal)

 

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.





PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

1.     Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus

2.     Contactati serviciul Relatii Clienti la adresa de e-mail info@sublime.md sau la numarul de telefon +373 69 411 222

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 zile lucratoare de confirmarea primirii returului.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate in pagina de contact.

In situatia in care un client refuza primirea a cel mult 2 comenzi plasate pe site-ul www.sublime.md, ne rezervam dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi cu livrare prin curier. Clientul va avea posibilitatea de a achizitiona produsele direct din magazinul Sublime.

x
Solicită o consultație
``