• Livrare rapidă pe tot teritoriul Moldovei!
RU
LOGO



LIVRARE

TRANSPORT GRATUIT
Livrarea mărfii se va face gratuit în urmatoărele condiții:

- Pentru comenzile în valoare de minimum 350 lei în raza orașului Chișinău.

- Pentru comenzile în valoare de minimum 600 lei în toată Republica Moldova.


COSTURI DE LIVRARE MINIME
Pentru comenzile ce nu întrunesc condițiile de mai sus, costurile de livrare se vor calcula în felul următor :

- 35 lei pentru livrarea pe teritoriul orașului Chișinău;

- 60 lei pentru livrarea pe întreg teritoriul Republicii Moldova;

Livrare rapidă în Chișinău 

Livrare în aceiași zi în decursul a 2 - 6 ore pentru comenzile cu livrate în or. Chișinău cu condiția ca sunt plasate pînă la orele 12:30 și cu un cost de livrare suplimentar de 50 lei, indiferent de valoarea comenzii.

Livrarile se fac doar pe teritoriul Republicii Moldova, pentru livrarea produselor înafara hotarelor Republicii Moldova va rugam să ne contactați.

LIVRARE PROMPTĂ ȘI RAPIDĂ
Livrarea se va face la adresa comunicată de dvs. în termen de 1 - 2 zile lucratoare din momentul plasării unei comenzii, pentru produsele aflate în stoc pe teritoriul mun. Chișinău, și 2 - 4 pe intreg teritoriul Republicii Moldova.

Toate comenzile preluate în zilele de vineri după amiază, sămbâtă și duminică vor fi procesate luni. 

Produsele sunt transportate în condiții optime și vă vor fi livrate împreuna cu factură.

La primirea coletului, va rugăm verificați integritatea ambalajului și prezența tuturor produselor comandate.

Produsele sunt sigilate în ambalajul original al producatorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la adresa de livrare.

Prețurile includ TVA.

CONDIȚII SPECIALE
În durata de livrare pot înterveni factori ce pot produce întărzieri, factori ce nu pot fi influențate de câtre magazinului sublime.md sau a companiei de curierat, precum: (condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere).

În toate aceste cazuri, un reprezentant de vânzari al magazinului Sublime, o să vă informeze și o să vă comunice o noua dată privind efectuarea livrării, acceptul sau refuzul noului termen de livrare conducând la livrarea sau anularea comenzii dupa caz.

POLITICA DE RETUR
Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislației în vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul inlocuit se referă strict la costul produselor, taxele de expediție fiind excluse.

Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului. În cazul în care se optează pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face în termen de 14 de zile de la recepționarea de câtre magazinul Sublime a produsului returnat.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

  1. Produse care au fost desfăcute
  2. Produse care au fost testate/utilizate
  3. Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
  4. Produse achiziționate de la alte magazine
  5. Produse neinsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura sau bonul fiscal)

Conform Hotărâri Guvernului №1465 din 08.12.2003, MO248-253/19.12.2003, art.1530, Anexa 2, p.4 (în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007, МО175/09.11.2007), articolele de parfumerie și cosmetică nu pot fi schimbate sau returnate.

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice întru-cât termenul de valabilitate al acestora se calculează începănd cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE A PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

  1. Asigurați-va ca produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus
  2. Contactați serviciul Relații Clienți la adresa de e-mail info@sublime.md sau la numărul de telefon +373 69 411 222
  3. Dupa recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relații Clienț,i care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
  4. În cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în masura în care este disponibil în stoc).
  5. Rambursarea contravalorii produsului va fi facută în termen de maxim 14 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului.

Pentru orice detalii sau neclaritați privind returnarea produselor va rugăm sa ne contactati pe e-mail sau la unul din numerele de telefon afișate în pagina de contact.

În situația în care un client refuză primirea a cel mult 2 comenzi plasate pe site-ul www.sublime.md, ne rezervam dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi cu livrare prin curier. Clientul va avea posibilitatea de a achiziționa produsele direct din magazinul Sublime.

x
Solicită consultație prin apel
``